02
feb 2015
Google Business View Case study
Restaurant Week NYC
Uitdaging
In de zomer van 2013 namen 294 restaurants deel aan de NYC Restaurant Week. NYC & Company wilde deze restaurants aan meer klanten helpen door nieuwe informatiefuncties toe te voegen aan de pagina’s met restaurantvermeldingen.
Oplossing
Met het doel de betrokkenheid van deelnemende restaurants te vergroten, aan haar website NYCgo.com. Met name Business View, dat volledig interactieve virtuele rondleidingen door bedrijven mogelijk maakt, biedt restaurantbezoekers een waardevolle nieuwe manier om deelnemende restaurants te verkennen.
Resultaten
- Restaurantvermeldingen die Business View gebruikten, lieten gemiddeld een 30% hoger doorklikpercentage zien voor reserveringen.
- Bezoekers die Business View bekeken voor een bepaald restaurant, klikten in 50% van de gevallen door naar de reserveringspagina (20% vaker dan bezoekers die Business View niet bekeken).
- 84% van 1300 ondervraagde klanten zei dat Business View een rol had gespeeld bij hun restaurantkeuze
Lees het volledige verslag:
http://static.googleusercontent.com/media/www.google.nl/nl/nl/intl/nl/maps/about/assets/partners/businessview/casestudies-nyc.pdf
Wilt u ook Google Maps Business View voor uw restaurant? Maak dan snel een afspraak voor een fotoshoot of vrijblijvend gesprek. klik hier.
bron: Google Maps Business View